Wanneer een transactie wordt geweigerd door het register, krijgt u automatisch een email toegezonden.
In die email wordt aangegeven waarom de transactie werd afgewezen.
Mutaties die niet werden geaccepteerd, zijn terug te vinden in het overzicht in de rubriek 'Mislukt'.
Corrigeren mutatie
Selecteer de mutatie in het overzicht 'Mislukt' en klik <wijzig> om de mutatie te openen.
Als een registratie niet geaccepteerd is,
De registratie werd afgewezen omdat de voorletters van de aanbieder niet gevuld zijn. De gegevens van de aanbieder zijn terug te vinden in het tabblad 'Verkoper'
De voorletters kunnen alsnog ingegeven worden.
Klik daarna op de knop <Dor mutatie> om de gecorrigeerde transactie nogmaals aan te bieden.
De bovenstaande situatie kan makkelijk voorkomen worden, door de invoer van voorletters bij het toevoegen van een relatie in PandVision verplicht te stellen. PandVision kan ook de invoer van andere gegevens verplicht stellen, zodat u niets vergeet.